Legendaarisen Eesti On My Mind -kappaleen uudelleenversiointi päivitti Viro-mielikuvat 2020-luvulle ja Viron nuorten matkailijoiden maailmankartalle.
Viro on kehittynyt jatkuvasti kiehtovana matkakohteena, mutta etenkin nuorten suomalaisten keskuudessa lähinaapurilla ei ole ollut ansaitsemaansa vetoa. Haasteen taklaamiseksi Wolfcom kehitti luovan idean ja sitä tukevan viestintästrategian päivittää Juice
Leskisen legendaarinen hitti ja samalla myös Viro-mielikuvat 2020-luvulle.
Biisin toteuttajaksi valikoitui Teflon Brothers, jonka lyhyessä ajassa kultaa striimannut uusi Eesti-kappale on levinnyt kohderyhmän keskuuteen loppuumyydyillä keikoilla ja saanut miljoonia kuuntelukertoja suoratoistossa ja sosiaalisessa mediassa. Biisin tueksi tehty musiikkivideo ja matkailumockumenttisarja mahdollistivat Viron matkailunedistämiskeskukselle viihdyttävää sisältöä pitkäaikaisen näkyvyyden maksimoimiseksi.